EDUKATOR/REHABILITATOR/DEFEKTOLOG
![JU OŠ „ALIJA NAMETAK“ SARAJEVO](https://szks.ba/wp-content/plugins/wp-job-manager/assets/images/company.png)
JU OŠ „ALIJA NAMETAK“ SARAJEVO
- određeno vrijeme do povratka kolegice sa bolovanja
1.Prikupljanje podataka/informacija o učeniku sa teškoćama potrebnih za
planiranje i osiguranje stručne podrške- (anamnestički podaci)
- Opservacija i procjena funkcionalnih sposobnosti učenika sa teškoćama i
njegovih potreba kroz opserviranje dinamike u odjeljenju, razgovore sa
roditeljima, nastavnicima i komunikaciju sa učenikom sa teškoćama
- Identifikacija potrebnog nivoa i vrste podrške učeniku sa teškoćama i praćenje
napretka učeničkih sposobnosti
- Identifikacija potrebnog nivoa i vrste podrške učeniku sa teškoćama na
osnovu primjene testova i instrumentarija u skladu sa standardom struke
- Direktni/neposredni rad i pružanje stručne podrške, stručnog tretmana
učenicima sa teškoćama
- Utvrđivanje prepreka u okruženju i predlaganje načina njihovog otklanjanja
radi optimalnog razvoja djeteta/učenika sa teškoćama u razvoju
- Vježbe reedukacije psihomotorike, vježbe vida i vidne stimulacije
- Učešće u procesu tranzicije vrtić– škola, razredna – predmetna nastava,
osnovna – srednja škola
- Vođenje evidencije o učeniku sa teškoćama u skladu sa Pravilnikom o
inkluzivnom obrazovanju
- Pisanje dnevnih priprema za rad, priprema tehničko-didaktičkog i jezičkog
materijala
- Pisanje mjesečnih izvještaja i vođenje evidencije o broju individualnih i
grupnih tretmana
- Pisanje izvještaja o individualnom radu sa svakim djetetom na kraju
polugodišta – izrada i realizacija edukacijsko-rehabilitacijskog
programa/tretmana
- Učešće u kreiranju i realizaciji Individualno-edukacijskog i Individualno-
prilagođenog programa IEP/IPP prema nivou podrške
- Evaluacija IEP i IPP na kraju polugodišta i školske godine
- Redovna komunikacija, savjetovanje, razmjena informacija i saradnja sa
roditeljima učenika sa teškoćama
- Redovna komunikacija, savjetovanje, razmjena informacija i saradnja sa
stručnim saradnicima škole, nastavnicima, rukovodstvom škole, stručnim
timom škole za pružanje podrške inkluzivnom obrazovanju kao i članovima
Mobilnog stručnog tima za pružanje podrške inkluzivnom obrazovanju
- Savjetovanje nastavnika o postupku prilagođavanja sadržaja, metoda i
okruženja potrebama i interesima učenika
- Učešće na sastancima školskih timova, odjeljenskih i nastavničkih vijeća i u
radu stručnog tima škole za podršku inkluzivnom obrazovanju
- Mjesečno izvještavanje o realiziranim individualnim i grupnim tretmanima
direktora škole i supervizora procesa rada Mobilnog stručnog tima za pružanje
podrške inkluzivnom obrazovanju
- Kontinuirana podrška, savjetovanje nastavnika za rad sa djecom sa teškoćama
i izradu Individualno-prilagođenog programa, Individualno-edukacijskog
programa
- Redovno stručno usavršavanje
- Rad na perceptivno-motoričkoj stimulaciji, procjeni stanja funkcija senzornih
sistema i senzorno-intergracijskoj rehabilitaciji, poticanje razvoja sistema
alternativne i augmentativne komunikacije i primjena asistivne tehnologije
- Obavlja i druge poslove utvrđene propisima, općim aktima ustanove i u
saradnji sa direktorom, a u okviru djelokruga rada radnog mjesta
Obavezni uslovi:- zanimanje, odsjek ili smjer - edukator-rehabilitator/defektolog
- završena škola ili fakultet-
- stečenim VII stepenom stručne spreme i zvanjem: diplomirani defektolog –
oligofrenolog ili diplomirani defektolog – tiflolog ili diplomirani defektolog –
somatoped;
- završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa sa ostvarenih 240
ECTS bodova i stečenim zvanjem: diplomirani edukator-rehabilitator ili
bakalaureat/bachelor specijalne edukacije i rehabilitacije ili bakalaureat/bachelor
edukacije i rehabilitacije ili profesor specijalne edukacije i rehabilitacije ili
prvostupnik edukacijske rehabilitacije;
- završenim II ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i stečenim zvanjem:
magistar specijalne edukacije i rehabilitacije ili magistar edukacije i rehabilitacije ili
magistar razvojnih poremećaja ili magistar struke edukacijske rehabilitacije.
Stručni saradnik, edukator- rehabilitator/defektolog za podršku inkluzivnom
obrazovanju koji ima završen II ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa treba
da ima završen prethodni ciklus visokoobrazovnog procesa iz istog područja.
- stepen stručnog obrazovanja – VSS