CLIENT SERVICES MANAGER

REACH D.O.O.
Upravljanje odnosima s klijentima • Glavni kontakt između klijenta i agencije, osigurava razumijevanje i ispunjavanje potreba klijenta • Komunikacija, izgradnja i održavanje odnosa sa klijentima. • Razvijanje i njegovanje saradničkih partnerstava • Upravljanje portfolijem klijenata u agenciji • Razvoj strategije • Osiguranje kvaliteta saradnje sa stručnjacima za medijsku strategiju i media planiranje • Priprema i prezentacija ponuda
Obavezni uslovi:Iskustvo minimalno 5 godina u upravljanju integriranim medijskim kampanjama • Razumijevanje svih aspekata informisanja i isporuke medijskih kampanja. • Organizaciju i efikasnost • Medijsku ekspertizu i razumijevanje medijske metrike performansi, terminologije i KPI-ja, efektivne koordinacije i kontrole kvaliteta medijskog planiranja, aktivacija i mjerenja. • Analitički način razmišljanja • Snažne prezentacijske vještine • Napredni nivo engleskog jezika u govoru i pismu • Napredno korištenje Microsoft Office 365 aplikacija
Engleski jezik aktivno
Napredno korištenje Microsoft Office 365 aplikacija