MOBILNI TIM (m/ž)
1. Obilazak klijenata prema dogovorenim planovima
2. Održavanje higijene na izdvojenim lokacijama klijenata
3. Stalna komunikacija sa regionalnim voditeljem
1. Obilazak klijenata prema dogovorenim planovima
2. Održavanje higijene na izdvojenim lokacijama klijenata
3. Stalna komunikacija sa regionalnim voditeljem
Čišćenje kancelarijskog i poslovnog prostora
Odgovoran pristup poslu
Marljivost i predanost radnim zadacima
Sposobnost rada u timu
Komunikativnost, savjesnost i disciplinovanost
Sklonost timskom radu
Spremnost na rad u smjenama
– Održava sobe hotela čistim i urednim
– Čisti sobe, hodnike i sanitarne čvorove
– Prikuplja i razvrstava prljavo rublje za pranje
– Mjenja posteljinu
– Mjenja peškire
– Pere prozore, podove i sve ostale površine u hotelu
– Brine se o besprijekornoj higijeni u sobama
– Brine se o besprijekornoj higijeni u vanjskom prostoru hotela
– Uklanja smeće iz soba i ostalih prostorija
– Usisava tepihe, madrace i ostali tapacirani namještaj,
– Dostavlja peškire, krevetiće, dječija kolica i ostale predmete po zahtjevu gosta
– Dopunjava sredstva za higijenu gostiju
– Brine se da je održavanje prostorija, soba u skladu sa Accor Group standardima
– Radi ostale poslove po nalogu nadređenog
Upotreba podataka dobijenih u opštinskim, gradskim, državnim i društvenim planovima razvitka Planiranje, mjerenje, organizacija i nadzor građevinskih radova Projektovanje i upravljanje geografskim, kartografskim i zemljišnim informacijskim sistem
rganizacija i vođenje gradilišta Izrada građevinskog dnevnika i građevinske knjige te komunikacija s nadzornim inženjerom i investitorom Izrada ponuda, troškovnika i ostalih kalkulacija vezanih za izvođenje građevinskih radova Kontrola kvalitete i termina isporuke materijala i opreme Finansijsko praćenje gradilišta Primopredaja radova investitoru
Poslovođa na gradilištu – NISKOGRADNJA Rad u kancelariji Vođenje građevinske dokumentacije (Građevinskih dnevnika i drugo)
održavanje higijene prostora
– osluškuje potrebe gostiju
– ljubazan i profesionalan odnos prema gostima i kolegama
– prezentira jelovnik, odgovara na pitanja i daje preporuke za jelovnik
– poznaje svu ponudu hrane, pića i maloprodaje u svom radnom prostoru
– primjenjuje pozitivan sugestivni prodajni pristup za usmjeravanje gostiju
– obavlja smjenske dužnosti kao što su održavanje čistoće stolova, uklanjanje prljavih tanjura i pribora te druge dužnosti potrebne za održavanje čistoće i sigurnosti prostora
– dostavlja hranu i piće na stolove dok objedinjuje i koordinira potrebe za svim stolovima iz svog reona
– priprema tijesta
– priprema sastojaka
– kombinovanje sastojaka
– održavanje čistoće radnog prostora
Dodeljivanje soba gostima hotela
Evidencija osnovnih podataka o gostima
Evidencija o popunjenosti hotela i o planiranim datumima dolazaka i odlazaka gostiju
Slanje potvrda o rezervaciji
Čuvanje ključeva hotelskih prostorija
Pružanje informacija o uslugama
Rad sa novcem ili kreditnim karticama
• Komunikacija s kupcima i usluživanje
• Rad na blagajni
• Informisanje kupaca o proizvodima
• Slaganje i izlaganje proizvoda
• Priprema proizvoda
• Svakodnevna briga o higijeni i urednosti prodajnog prostora
– priprema hrane,
– pranje i dezinficiranje suđa i prostora kuhinje,
– čisti namirnice,
– inventura kuhinje
– radi i ostale poslove po nalogu neposrednog rukovodioca.
Vaše obrazovanje nam nije bitno ukoliko imate volje za rad i dobri ste u komunikaciji sa ljudima.