SPREMAČICA
Potrebna žena na održavanju i čišćenju doma za starije osobe
Potrebna žena na održavanju i čišćenju doma za starije osobe
Preko 80 porodica poklanja nam povjerenje, a mi – draga srca – uzvraćamo pažnjom prema njihovim mališanima.
Ipak, obzirom da smo predškolska Ustanova – a NE igraona – naši svakodnevni zadaci nose i breme odgoja novih generacija. Za to je neophodan savjestan i posvećen rad, kao i razmišljanje o dugoročnoj dobrobiti djece. Želimo ne samo “sretnu” djecu sa bezbrižnim djetinjstvom, nego i generacije kojih se roditelji i društvo neće zastidjeti.
Imajući u vidu da širimo naše kapacitete, ovim konkursom tražimo još jednu odgajateljicu za 20tak djece predškolskog uzrasta. Dakle, važno je da si završila (ili si apsolvent) nekog od navedenih fakulteta, da si spremna preuzeti odgovornost (da možeš da hendlaš situaciju), a još važnije od toga – da si hitra i raspoložena za marljiv rad. Trud i žar u poslu su ono što najviše cijenimo, i osobine koje zasjene druge propuste.
Ukoliko misliš da si dorasla ovoj plemenitoj profesiji, ako vjeruješ da će tvoje strpljenje u radu sa djecom nadjačati dječije vratolomije i često odbijanje poslušnosti – mi ćemo rado pročitati tvoju biografiju, pa – ukoliko pronađemo ono što nam je potrebno – pozvati te na razgovor.
Iako je izazovno raditi u smjenama, a i sa djecom – ne zaboravi da mi ne radimo vikendima, imamo – kako i Zakon o radu zahtijeva – značajan broj dana godišnjeg odmora, uredno uplaćujemo plate i doprinose, a Ukoliko uspijemo pronaći “zajedničku riječ” na razgovoru – bićemo ti ruka podrške, sigurni ambijent za prva radna iskustva, i rado ćemo te podržati u karijernom stasavanju u našoj Ustanovi.
Preko 80 porodica poklanja nam povjerenje, a mi – draga srca – uzvraćamo pažnjom prema njihovim mališanima.
Ipak, obzirom da smo predškolska Ustanova – a NE igraona – naši svakodnevni zadaci nose i breme odgoja novih generacija. Za to je neophodan savjestan i posvećen rad, kao i razmišljanje o dugoročnoj dobrobiti djece. Želimo ne samo “sretnu” djecu sa bezbrižnim djetinjstvom, nego i generacije kojih se roditelji i društvo neće zastidjeti.
Imajući u vidu da dodatno širimo naše kapacitete, ovim konkursom tražimo odgajateljicu za 20tak djece predškolskog uzrasta. Dakle, važno je da si završila (ili si apsolvent) predškolskog odgoja, ili iznimno – nekog od navedenih fakulteta, da si spremna preuzeti odgovornost (da možeš da hendlaš situaciju), a još važnije od toga – da si hitra i raspoložena za marljiv rad. Trud i žar u poslu su ono što najviše cijenimo, i osobine koje zasjene druge propuste.
Ukoliko misliš da si dorasla ovoj plemenitoj profesiji, ako vjeruješ da će tvoje strpljenje u radu sa djecom nadjačati dječije vratolomije i često odbijanje poslušnosti – mi ćemo rado pročitati tvoju biografiju, pa – ukoliko pronađemo ono što nam je potrebno – pozvati te na razgovor.
Iako je izazovno raditi u smjenama, a i sa djecom – ne zaboravi da mi ne radimo vikendima, imamo – kako i Zakon o radu zahtijeva – značajan broj dana godišnjeg odmora, uredno uplaćujemo plate i doprinose, a Ukoliko uspijemo pronaći “zajedničku riječ” na razgovoru – bićemo ti ruka podrške, sigurni ambijent za prva radna iskustva, i rado ćemo te podržati u karijernom stasavanju u našoj Ustanovi.
Preko 80 porodica poklanja nam povjerenje, a mi – draga srca – uzvraćamo pažnjom prema njihovim mališanima.
Ipak, obzirom da smo predškolska Ustanova – a NE igraona – naši svakodnevni zadaci nose i breme odgoja novih generacija. Za to je neophodan savjestan i posvećen rad, kao i razmišljanje o dugoročnoj dobrobiti djece. Želimo ne samo “sretnu” djecu sa bezbrižnim djetinjstvom, nego i generacije kojih se roditelji i društvo neće zastidjeti.
Imajući u vidu da širimo naše kapacitete, ovim konkursom tražimo još jednu njegovateljicu za 15tak beba (1-3 godine). Dakle, važno je: da si spremna preuzeti odgovornost (da možeš da hendlaš situaciju), a još važnije od toga – da si hitra i raspoložena za marljiv rad. Trud i žar u poslu su ono što najviše cijenimo, i osobine koje zasjene druge propuste.
Pozicija Higijeničar/Spremačica:
Održavanje čistoće uredskih prostorija, hodnika, sala, zajedničkih prostorija i sanitarnih prostorija ;
Periodično pranje prozora ;
Svakodnevno odnošenje otpada iz uredskih prostorija ;
Održavanje prostorija usisavanjem, brisanjem radnih stolova, računara i brisanjem velikih podnih površina ;
Posao se obavlja samostalno uz usaglašavanje sa nadređenim ;
Obavljanje i drugih poslova u domenu održavanja po nalogu nadređenog.
predavač na predmetu Grafički dizajn – puna norma, do povratka profesora sa bolovanja
Siguran posao u drzavnoj firmi
Ugodnu i pozitivnu radnu atmosferu
Siguran kvalitetan i povoljan smjestaj
Preuzimanje svih administrativnih troskova
Besplatno usavrsavanje njemackog jezika
Mogucnost napredovanja
Ponuda za 9 domova u Austriji
Neposredno odgojno – obrazovni rad sa djecom
Pripreme za odgojno – obrazovni rad
Individualno stručno usavršavanje
Saradnja sa roditeljima
Saradnja sa pedagogom – psihologom i ostalim stručnim saradnicima
Rad u okviru društvene i kulturne djelatnosti
Rad na pedagoškoj dokumentaciji
Uvođenje inovacija, savremenih oblika i metoda izrade didaktičkih sredstava
Brine o estetskom izgledu radnih i zajedničkih prostorija za djecu
Ostali poslovi po potrebi
-Zbog povećanja obima posla potrebna pedijatrijska/medicinska sestra koja obavlja poslove vezane za rad sa decom i njihovim zdravstvenim potrebama.
-Pedijatrijska/Medicinska sestra odgovorna je za pravovremenu realizaciju zadataka u procesu njege, odgoja i zaštite utvrđene Planom rada.
Rad sa djecom
Opis poslova i radnih zadataka: dostava robe, utovar i istovar robe
I Nastavnik u zvanje redovni profesor – radni odnos s punim radnim vremenom
1. Naučne oblasti „Rehabilitacija“ i „Okupaciona terapija“ – 1 izvršilac
1. Nastavnik engleskog jezika ……………………….1 izvršilac, 18 časova sedmično
315. Data Center Engineer, VSS – 1 (jedan) izvršilac
1.Prikupljanje podataka/informacija o učeniku sa teškoćama potrebnih za
planiranje i osiguranje stručne podrške- (anamnestički podaci)
njegovih potreba kroz opserviranje dinamike u odjeljenju, razgovore sa
roditeljima, nastavnicima i komunikaciju sa učenikom sa teškoćama
napretka učeničkih sposobnosti
osnovu primjene testova i instrumentarija u skladu sa standardom struke
učenicima sa teškoćama
radi optimalnog razvoja djeteta/učenika sa teškoćama u razvoju
osnovna – srednja škola
inkluzivnom obrazovanju
materijala
grupnih tretmana
polugodišta – izrada i realizacija edukacijsko-rehabilitacijskog
programa/tretmana
prilagođenog programa IEP/IPP prema nivou podrške
roditeljima učenika sa teškoćama
stručnim saradnicima škole, nastavnicima, rukovodstvom škole, stručnim
timom škole za pružanje podrške inkluzivnom obrazovanju kao i članovima
Mobilnog stručnog tima za pružanje podrške inkluzivnom obrazovanju
okruženja potrebama i interesima učenika
radu stručnog tima škole za podršku inkluzivnom obrazovanju
direktora škole i supervizora procesa rada Mobilnog stručnog tima za pružanje
podrške inkluzivnom obrazovanju
i izradu Individualno-prilagođenog programa, Individualno-edukacijskog
programa
sistema i senzorno-intergracijskoj rehabilitaciji, poticanje razvoja sistema
alternativne i augmentativne komunikacije i primjena asistivne tehnologije
saradnji sa direktorom, a u okviru djelokruga rada radnog mjesta