ADMINISTRATOR
Radnik:
- Obavlja administrativne poslove
- Kreira ulazno/izlaznu poslovnu dokumentaciju po definiranim procedurama
- Odgovara za vjerodostojnost i ažurnost podataka na kreiranim dokumentima
- Naplaćuje robu po gotovinskim računima uz kontrolu cijena
- Odrađuje novčanu i drugu dokumentaciju u vezi sa blagajnom i predajom utroška, odgovara za njenu ispravnost te usklađuje sa zakonskim procedurama
- Odgovara za tačnost, ovjeru, ažuriranje i arhiviranje gotovinskih faktura
- Odgovara za sve eventualno nastale manjkove u robi i novcu na blagajni
- Kontinuirano ovjerava, ažurira i arhivira poslovnu dokumentaciju
- Izrađuje reklamacijske zapisnike i odgovara za ažurnost, tačnost i arhiviranje istih
- Vodi evidenciju dnevne prisutnosti uposlenika
- Kontinuirano dostavlja svu potrebnu poslovnu dokumentaciju računovodstvenoj agenciji
- Obavlja poslove maloprodaje i održava prostor u kojem radi
- Obavlja i druge poslove po nalogu Direktora.