CLIENT SERVICES MANAGER

Potreban broj radnika: 1
  • Rad na neodređeno vrijeme
  • Sarajevo
  • mar 31, 2025

REACH D.O.O.

Upravljanje odnosima s klijentima • Glavni kontakt između klijenta i agencije, osigurava razumijevanje i ispunjavanje potreba klijenta • Komunikacija, izgradnja i održavanje odnosa sa klijentima. • Razvijanje i njegovanje saradničkih partnerstava • Upravljanje portfolijem klijenata u agenciji • Razvoj strategije • Osiguranje kvaliteta saradnje sa stručnjacima za medijsku strategiju i media planiranje • Priprema i prezentacija ponuda

Obavezni uslovi:

Iskustvo minimalno 5 godina u upravljanju integriranim medijskim kampanjama • Razumijevanje svih aspekata informisanja i isporuke medijskih kampanja. • Organizaciju i efikasnost • Medijsku ekspertizu i razumijevanje medijske metrike performansi, terminologije i KPI-ja, efektivne koordinacije i kontrole kvaliteta medijskog planiranja, aktivacija i mjerenja. • Analitički način razmišljanja • Snažne prezentacijske vještine • Napredni nivo engleskog jezika u govoru i pismu • Napredno korištenje Microsoft Office 365 aplikacija

Engleski jezik aktivno

Napredno korištenje Microsoft Office 365 aplikacija

Da li je radno iskustvo uslov?: radno iskustvo obavezan uslov
Kontakt telefon: 033 211-563
Kontakt email: posao@reach.ba