EDUKATOR/REHABILITATOR/DEFEKTOLOG

Potreban broj radnika: 1
  • Sarajevo
  • feb 17, 2025

JU OŠ „ALIJA NAMETAK“ SARAJEVO

  • određeno vrijeme do povratka kolegice sa bolovanja

1.Prikupljanje podataka/informacija o učeniku sa teškoćama potrebnih za

planiranje i osiguranje stručne podrške- (anamnestički podaci)

  1. Opservacija i procjena funkcionalnih sposobnosti učenika sa teškoćama i

njegovih potreba kroz opserviranje dinamike u odjeljenju, razgovore sa

roditeljima, nastavnicima i komunikaciju sa učenikom sa teškoćama

  1. Identifikacija potrebnog nivoa i vrste podrške učeniku sa teškoćama i praćenje

napretka učeničkih sposobnosti

  1. Identifikacija potrebnog nivoa i vrste podrške učeniku sa teškoćama na

osnovu primjene testova i instrumentarija u skladu sa standardom struke

  1. Direktni/neposredni rad i pružanje stručne podrške, stručnog tretmana

učenicima sa teškoćama

  1. Utvrđivanje prepreka u okruženju i predlaganje načina njihovog otklanjanja

radi optimalnog razvoja djeteta/učenika sa teškoćama u razvoju

  1. Vježbe reedukacije psihomotorike, vježbe vida i vidne stimulacije
  2. Učešće u procesu tranzicije vrtić– škola, razredna – predmetna nastava,

osnovna – srednja škola

  1. Vođenje evidencije o učeniku sa teškoćama u skladu sa Pravilnikom o

inkluzivnom obrazovanju

  1. Pisanje dnevnih priprema za rad, priprema tehničko-didaktičkog i jezičkog

materijala

  1. Pisanje mjesečnih izvještaja i vođenje evidencije o broju individualnih i

grupnih tretmana

  1. Pisanje izvještaja o individualnom radu sa svakim djetetom na kraju

polugodišta – izrada i realizacija edukacijsko-rehabilitacijskog

programa/tretmana

  1. Učešće u kreiranju i realizaciji Individualno-edukacijskog i Individualno-

prilagođenog programa IEP/IPP prema nivou podrške

  1. Evaluacija IEP i IPP na kraju polugodišta i školske godine
  2. Redovna komunikacija, savjetovanje, razmjena informacija i saradnja sa

roditeljima učenika sa teškoćama

  1. Redovna komunikacija, savjetovanje, razmjena informacija i saradnja sa

stručnim saradnicima škole, nastavnicima, rukovodstvom škole, stručnim

timom škole za pružanje podrške inkluzivnom obrazovanju kao i članovima

Mobilnog stručnog tima za pružanje podrške inkluzivnom obrazovanju

  1. Savjetovanje nastavnika o postupku prilagođavanja sadržaja, metoda i

okruženja potrebama i interesima učenika

  1. Učešće na sastancima školskih timova, odjeljenskih i nastavničkih vijeća i u

radu stručnog tima škole za podršku inkluzivnom obrazovanju

  1. Mjesečno izvještavanje o realiziranim individualnim i grupnim tretmanima

direktora škole i supervizora procesa rada Mobilnog stručnog tima za pružanje

podrške inkluzivnom obrazovanju

  1. Kontinuirana podrška, savjetovanje nastavnika za rad sa djecom sa teškoćama

i izradu Individualno-prilagođenog programa, Individualno-edukacijskog

programa

  1. Redovno stručno usavršavanje
  2. Rad na perceptivno-motoričkoj stimulaciji, procjeni stanja funkcija senzornih

sistema i senzorno-intergracijskoj rehabilitaciji, poticanje razvoja sistema

alternativne i augmentativne komunikacije i primjena asistivne tehnologije

  1. Obavlja i druge poslove utvrđene propisima, općim aktima ustanove i u

saradnji sa direktorom, a u okviru djelokruga rada radnog mjesta

Obavezni uslovi:
  1. zanimanje, odsjek ili smjer - edukator-rehabilitator/defektolog
  2. završena škola ili fakultet-  

 - stečenim VII stepenom stručne spreme i zvanjem: diplomirani defektolog –

oligofrenolog ili diplomirani defektolog – tiflolog ili diplomirani defektolog –

somatoped;

- završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa sa ostvarenih 240

ECTS bodova i stečenim zvanjem: diplomirani edukator-rehabilitator ili

bakalaureat/bachelor specijalne edukacije i rehabilitacije ili bakalaureat/bachelor

edukacije i rehabilitacije ili profesor specijalne edukacije i rehabilitacije ili

prvostupnik edukacijske rehabilitacije;

- završenim II ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i stečenim zvanjem:

magistar specijalne edukacije i rehabilitacije ili magistar edukacije i rehabilitacije ili

magistar razvojnih poremećaja ili magistar struke edukacijske rehabilitacije.

Stručni saradnik, edukator- rehabilitator/defektolog za podršku inkluzivnom

obrazovanju koji ima završen II ciklus bolonjskog visokoobrazovnog procesa treba

da ima završen prethodni ciklus visokoobrazovnog procesa iz istog područja.

  1. stepen stručnog obrazovanja – VSS
Kontakt telefon: 033/ 225-618
Kontakt email: OSANSA.EDU@OSANSA.EDU.BA