OPERATER U CALL CENTRU

Potreban broj radnika: 2
  • Rad na određeno vrijeme
  • Sarajevo
  • okt 29, 2024

Web stranica JC Group doo

Opis posla:

Tražimo Call Agenta na bosanskom, njemačkom i engleskom jeziku koji će biti spona između naše kompanije i naših korisnika. Odabrani kandidat treba da bude spreman da preuzme odgovornost za efektivno odgovaranje na potrebe naših kosrisnika, rješavanje upita i pružanje jasnih i provjerenih informacija. Ključno je da odabrani kandidat bude pravi timski igrač, te da posjeduje visok nivo profesionalnosti u verbalnoj i pisanoj komunikaciji.

Odgovornosti:

–            Upravljanje velikim količinama dolaznih i odlaznih poziva na vrijeme

–            Praćenje zadanih komunikacijskih uputa prilikom obrade različitih zahtjeva

–            Identificiranje potreba korisnika, pružanje jasnih informacija i uputa, istraživanje i pružanje adekvatnog rješenja

–            Vođenje evidenciju svih razgovora u našoj bazi podataka pozivnog centra na razumljiv način

–            Ispunjavanje postavljenih timskih ciljeva

Obavezni uslovi:

Kvalifikacije i vještine:

-            VSS/SSS

-            Poznavanje rada na računaru (Microsoft Office)

-            Poznavanje  njemačkog i engleskog jezika B2

-            Poželjno prethodno iskustvo u ulozi korisničke podrške

-            Izvrsne komunikacijske vještine uz aktivno slušanje

-            Strpljenje i empatija u radu sa korisnicima/klijentima

-            Sposobnost rješavanja problema u stresnim situacijama

-       Visok nivo organiziranosti - sposobnost obavljanja više zadataka, postavljanja prioriteta i učinkovitog upravljanja vremenom

Da li je radno iskustvo uslov?: radno iskustvo poželjno
Razgovor sa kandidatima: DA sa izabranim kandidatima
Datum i vrijeme razgovora sa kandidatima: 31. okt 2024.
Kontakt osoba: Elma
Kontakt email: info@jcgroupbh.com

Prije podnošenja zahtjeva za ovu poziciju morate poslati svoj online CV. Kliknite dugme u nastavku da biste nastavili.