OPERATER U CALL CENTRU
Web stranica JC Group doo
Opis posla:
Tražimo Call Agenta na bosanskom, njemačkom i engleskom jeziku koji će biti spona između naše kompanije i naših korisnika. Odabrani kandidat treba da bude spreman da preuzme odgovornost za efektivno odgovaranje na potrebe naših kosrisnika, rješavanje upita i pružanje jasnih i provjerenih informacija. Ključno je da odabrani kandidat bude pravi timski igrač, te da posjeduje visok nivo profesionalnosti u verbalnoj i pisanoj komunikaciji.
Odgovornosti:
– Upravljanje velikim količinama dolaznih i odlaznih poziva na vrijeme
– Praćenje zadanih komunikacijskih uputa prilikom obrade različitih zahtjeva
– Identificiranje potreba korisnika, pružanje jasnih informacija i uputa, istraživanje i pružanje adekvatnog rješenja
– Vođenje evidenciju svih razgovora u našoj bazi podataka pozivnog centra na razumljiv način
– Ispunjavanje postavljenih timskih ciljeva
Obavezni uslovi:Kvalifikacije i vještine:
- VSS/SSS
- Poznavanje rada na računaru (Microsoft Office)
- Poznavanje njemačkog i engleskog jezika B2
- Poželjno prethodno iskustvo u ulozi korisničke podrške
- Izvrsne komunikacijske vještine uz aktivno slušanje
- Strpljenje i empatija u radu sa korisnicima/klijentima
- Sposobnost rješavanja problema u stresnim situacijama
- Visok nivo organiziranosti - sposobnost obavljanja više zadataka, postavljanja prioriteta i učinkovitog upravljanja vremenom