NASTAVNIK/NASTAVNICA MATEMATIKE I INFORMATIKE

Potreban broj radnika: 1
  • Sarajevo
  • maj 28, 2025

Privatna osnovna škola "Bloom" Sarajevo

NASTAVNIK/NASTAVNICA MATEMATIKE I INFORMATIKE

 

 

Odgovara

Direktoru i Izvršnom direktoru škole

EDUKACIJA, ZNANJE, VJEŠTINE I SPOSOBNOSTI

 Edukacija

  • Završen Prirodno matematički fakultet
  • Završena Viša pedagoška škola ili Pedagoška akademija-grupa matematika; ili gdje je matematika glavni ili ravnopravni predmet u dvopredmetnoj grupi, ako je tako naznačeno u diplomi ili drugoj javnoj ispravi
  • Filozofski fakultet –grupa matematika ili grupa gdje je matematika glavni ili ravnopravni predmet u dvopredmetnoj grupi, ako je to naznačeno u diplomi ili drugoj javnoj ispravi.
  • Elektrotehnički fakultet

 

Odgovarajući profili

  1. Profesor informatike
  2. Profesor tehničkog odgoja i informatike
  3. Profesor matematike i informatike
  4. Bakalaureat/bachelor informatike i tehnike
  5. Bakalaureat/bachelor matematike i informatike
  6. Bakalaureat/bachelor tehničkog odgoja i informatike
  7. Bakalaureat/bachelor fizike i informatike
  8. Bakalaureat/bachelor matematike – matematika i informatika
  9. Bakalaureat/bachelor matematike i informatike
  10. Bakalaureat/bachelor kulture življenja i tehničkog odgoja sa informatikom

Magistar – nastavnički smjer sa prethodno završenim prvim ciklusom odgovarajućeg fakulteta i stručnog zvanja. Lista stručnih zvanja navedena u prethodnoj listi “Profesor Bakalaureat/bachelor – nastavnički smjer”

  1. Magistar tehničkog odgoja i informatike
  2. Magistar računarstva i informatike
  3. Magistar matematike i informatike
  4. Magistar informatike i tehnike
  5. Magistar matematike, nastavnički smjer Profili i stručne spreme nenastavničkih profila, uz uslov položene pedagoško-psihološke i metodičkodidaktičke grupe predmeta
  6. Bakaleureat/bachelor softverskog inženjerstva
  7. Bakalaureat/bachelor matematike – softversko inženjerstvo
  8. Diplomirani matematičar-informatičar
  9. Diplomirani informatičar
  10. Diplomirani inžinjer informatike i računarstva
  11. Diplomirani inženjer elektrotehnike
  12. Magistar matematike – softversko inženjerstvo
  13. Magistar softverskog inženjerstva
  14. Magistar matematičkih nauka, smjer teorijska kompjuterska nauka

 

Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi moraju posjedovati potrebne kvalifikacije, koje su propisane Zakonom i Pravilnicima koji su na snazi u Kantonu Sarajevo, Bosna i Hercegovina.

 

Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi bi, po pravilu, svoja znanja, vještine i stavove koje zahtjeva njihovo zvanje, trebali steći po završetku oficijelnog studijskog programa za nastavnike u osnovnim školama u Bosni i Hercegovini.

 

Znanje

 

Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi moraju imati stručno znanje iz slijedećih područja:

 

  • Nastavni plan i program za osnovne škole koji je na snazi u Kantonu Sarajevo (za razrednu i predmetnu nastavu);
  • Zdravlje i sigurnost djece i mladih;
  • Sve bitne zakone, politiku i procedure koji su na snazi u Kantonu Sarajevo, Bosna i Hercegovina;
  • Engleski i bosanski jezik.

 

Vještine

 

Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi moraju pokazivati slijedeće vještine:

 

  • Sposobnost procjenjivanja djece kroz pravilne opservacije, kao i korištenje ovih opservacija u planiranju sadržaja i pružanju podrške učenju;
  • Sposobnost strpljivog slušanja, bez predrasuda i empatično;
  • Sposobnost pozitivne i efektivne komunikacije;
  • Sposobnost analize i rješavanja problema;
  • Sposobnost izgradnje i vođenja manjih timova;
  • Sposobnost procjene rizika i donošenje izazovnih odluka;
  • Sposobnost upravljanja stresom i vremenom.

 

Lična obilježja

 

Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi moraju također pokazivati slijedeća lična obilježja:

 

  • Biti pun poštovanja;
  • Posjedovati svjesnost i osjetljivost za različite kulture;
  • Biti fleksibilan;
  • Pokazivati radnu etiku;
  • Biti dosljedan i pravedan;
  • Biti pun suosjećanja i razumijevanja;
  • Biti sposoban izgraditi poštovanje, istovremeno obezbjeđujući sigurnu i zaštićenu okollinu;
  • Biti kreativan i preuzimati inicijativu;
  • Biti kritičan i razmišljati kreativno;
  • Biti timski igrač.

 

 

ODGOVORNOSTI

 

Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi poučavaju sva nastavna područja u nižim razredima, odnosno jedan ili više predmeta u višim razredima osnovne škole.

 

  • Planiraju, pripremaju i prezentiraju lekcije koje zadovoljavaju potrebe cijelog spektra sposobnosti unutar jednog razreda;
  • Motiviraju učenike, potpuno poznavajući individualne potrebe i profile učenja;
  • Podstiču i podržavaju pozitivno ponašanje;
  • Pripremaju i  obilježavaju rad kako bi olakšali pozitivan razvoj učenika;
  • Prate zahtjeve za procjenom i evidencijom napretka učenika;
  • Obezbjeđuju povratnu informaciju o napretku učenika roditeljima i starateljima na roditeljskim sastancima i drugim bitnim prigodama;
  • Rade s drugima na planiranju i koordiniranju poslova;
  • U toku su sa svim promjenama i razvojem strukture Nastavnog plana i programa;
  • Odgovaraju državnim administrativnim zahtjevima, kao što je redovno vođenje pedagoške dokumentacije;
  • Organiziraju i učestvuju u školskim priredbama, izletima i aktivnostima;
  • Surađuju sa kolegama i fleksibilni su u radu;
  • Surađuju s roditeljima i svim relevantnim organima u školi kako bi povećali kvalitet i produktivnost.