OPERATER U CALL CENTRU
![SARAJEVOSTAN d.o.o.](https://szks.ba/wp-content/plugins/wp-job-manager/assets/images/company.png)
SARAJEVOSTAN d.o.o.
– Ažurno se javlja na telefonske pozive, evidentira prijem faksova i dopisa, te email-ova u aplikaciju za prijavu i evidentiranje kvara ;
– Vrši štampanje prijava kvarova iz aplikacije, kao pripremu za radne naloge i dostavlja ih nadležnim na dalji radi postupanje ;
– U dnevniku održavanja – aplikaciji, tačno, korektno i vjerodostojno unosi prijave kvarova i druge informacije koje se odnose na poslove održavanja te odgovara za sadržaj istih ;
– Koordinira sa neposrednim rukoviocem i vođom ekipa za hitne intervencije izvršenje usluge hitne intervencije ;
– Neposredno kontaktira radnike na terenu, etažne vlasnike, predstavnike etažnih vlasnika, komunalne i druge nadležne službe u cilju efikasne koordinacije izvođenja radova održavanja ;
– Obavlja neposrednu komunikaciju sa hitnim službama na području KS (policija, zdravstevene ustanove, vatrogasci i sl.) u smislu rješavanja hitnih i neodložnih situacija, o čemu bez odlaganja obavještava nadležne rukovodioce ;
– Obavlja ostale poslove i zadatke po nalogu neposrednog rukovodioca i direktora Društva.