RECEPCIONER (m/ž)

  • Priprema računa i naplata
  • Evidencija i prijem gostiju
  •  

 

KONOBAR

Osnovno poznavanje usluživanja gostiju uz minimum 6mj rada na istom poslu.

 

MAGISTAR FARMACIJE

izdavanje lijekova i medicinskih sredstava

pregled i kontrola doza, savjetovanje pacijenta o pravilnoj upotrebi lijekova

izrada magistralnih lijekova

kontrola recepata i njihovo usklađivanje sa e-apotekom

slaganje lijekova i kontrola rokova

vođenje sve dokumentacije iz oblasti poslovanja apoteke i sl.

DOSTAVLJAČ/SKLADIŠTAR

  • Dostavljanje i skladištenje robe 
  • Komercijala 

UPOSLENIK ZA POSLOVE UGRADNJE I OPREMANJE KOMBI VOZILA (M)

Preduzeće KOMEL d.o.o. objavljuje oglas za prijem u radni odnos:

Uposlenika za poslove ugradnje i opremanja kombi vozila  (m)

Šta radimo?

✔️Uređujemo i prilagođavamo kombi vozila prema potrebama klijenata,
✔️ Koristimo razne ručne alate u procesu opremanja novih kombi vozila.
✔️ Radimo timski, ali cijenimo i samostalnost u radu,
📌 Lokacija: [Vogošća, industrijska zona Unis Pretis] ⏰ Radno vrijeme: od 8h do 17h

Tražimo nekoga ko:

🔧 Voli raditi rukama i sa raznim ručnim alatima (nije obavezno iskustvo a pozeljno je),
🔧 Poznaje rad s ručnim alatima (ili je spreman naučiti)
🔧 Je odgovoran, precizan i motivisan za rad

Nudimo:

💶 Stabilnu platu i redovna primanja,
💡 Obuku za rad, ako nemaš iskustva (rad uz mentora),
🤝 Prijateljsku i podržavajuću radnu atmosferu

Radno vrijeme : Ponedjeljak – petak od 08:00 do 17:00, a subotom od 08:00 do 15:00.

Svaka druga subota je neradna.

Svaka nedelja je neradna.

Prijavi se sada i postani dio našeg tima!
📧 Vase prijave posaljite na Viber Mob 062 718 000

👉 Rok za prijave: [17.04.2025] Vidimo se! 👋

DIPLOMIRANI GRAĐEVINSKI INŽENJER

Opis posla:

-Planiranje, organizacija, rukovođenje te kontrola radova na gradilištu
-Vođenje građevinske dokumentacije u skladu sa Zakonskim normama
-Obračun izvedenih radova i kontrola troškova gradilišta
-Izrada ponuda
-Obavlja ostale poslove po nalogu Uprave Duštva

SLASTIČAR

  • Spravljenje slastica u ugodnom ambijentu

JAVNI OGLAS-JU Psihijatrijska bolnica Kantona Sarajevo

Javni oglas

 

  1. Higijeničarka na bolničkim odjeljenjima – 3 (tri) izvršioca.

Javni oglas – JU Srednja tehnička škola grafičkih tehnologija, dizajna i multimedije

https://szks.ba/wp-content/uploads/2025/03/javni-konkurs-Mart-2025_TEKST-KONKURSA.pdf

MAGACIONER

Magacioner je zadužen za sve aktivnosti vezane za magacin i robu u njemu. To uključuje:

– Prijem robe u magacin (kontrola kvaliteta i kvantiteta, vođenje evidencije).

– Čuvanje i održavanje robe u magacinu (redovni popisi, praćenje trajnosti, sprječavanje oštećenja).

– Izdavanje robe uz pravilno dokumentovanje i vođenje magacinskih knjiga.

– Utovar i istovar robe te održavanje čistoće i organizacije magacinskog prostora.

– Pakovanje i sortiranje robe prema utvrđenim standardima.

– Sastavljanje zapisnika o nepravilnostima (npr. odstupanja u kvalitetu/količini) i prijavljivanje nadređenima.

– Saradnja sa šefom magacina, koji nadzire rad, kontroliše dokumentaciju i organizuje poslove.

– Magacioner mora detaljno poznavati robu (npr. uvjete skladištenja, osjetljivost na temperaturu, rok trajanja).

– Za rad s opasnim materijalima (zapaljivi, otrovni) potrebna je dodatna obuka.

KALKULANT

– Samostalna priprema i kalkulacija ponuda prema troškovnicima.

– Slanje upita i prikupljanje ponuda dobavljača.

– Izrada analize cijena na temelju prikupljenih ponuda.

– Provođenje natječaja za radove kooperanata.

– Prikupljanje, obrada, analiza i rangiranje ponuda kooperanata.

– Sudjelovanje u javnoj nabavi i priprema natječajne dokumentacije.

– Vođenje raznih evidencija, pisanje i oblikovanje dopisa, izvještaja i sl. u vezi s javnim nabavkama.

-Javne nabavke(provođenje postupaka i procedura)

– Prijem kandidata vrši se u skladu s pravilima i procedurama Programa zapošljavanja Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo.

– Nakon isteka ugovora, poslodavac zadržava pravo da kandidatu ponudi nastavak radnog odnosa ukoliko postoji operativna potreba, te ako kandidat tokom programa:

✔️ Ispuni sve postavljene uslove,

✔️ Dokaže stručne vještine i posvećenost poslu.

 

Prednosti programa:

– Prilika za profesionalni razvoj i sticanje iskustva.

– Mentorstvo i podrška tokom trajanja programa.

– Rad u dinamičnom i motivirajućem okruženju.

PRAVNIK

PRAVNIKODGOVORNOSTI I ZADACI:

– Profesionalno obavljanje poslova iz djelokruga pravnog savjetovanja i dokumentacije.

– Učešće u izradi i reviziji ugovora, praćenje zakonskih propisa i osiguranje pravne usklađenosti.

– Aktivna suradnja u radnim timovima i odborima Društva.

– Efikasno korištenje resursa te izvršavanje zadataka dodijeljenih od strane rukovodstva.

-Javne nabavke(provodenje -procedure i postupci€

KOMPETENCIJE I PREDNOSTI:

– Ključne kompetencije:Organizaciona sposobnost, preciznost, izvrsne komunikacijske vještine.

– Prednosti:Poznavanje engleskog jezika; napredno korištenje MS Office alata (Word, Excel).

– Prijem kandidata vrši se u skladu s pravilima i procedurama Programa zapošljavanja Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo.

– Nakon isteka ugovora, poslodavac zadržava pravo da kandidatu ponudi nastavak radnog odnosa ukoliko postoji operativna potreba, te ako kandidat tokom programa:

✔️ Ispuni sve postavljene uslove,

✔️ Dokaže stručne vještine i posvećenost poslu.

 

Prednosti programa:

– Prilika za profesionalni razvoj i sticanje iskustva.

– Mentorstvo i podrška tokom trajanja programa.

– Rad u dinamičnom i motivirajućem okruženju.

EKONOMISTA

 

ODGOVORNOSTI I ZADACI:

– Analiza financijskih podataka, izrada izvještaja te podrška u planiranju proračuna.

– Praćenje ekonomskih trendova i suradnja na optimizaciji poslovnih procesa.

– Aktivno sudjelovanje u projektima i radnim grupama unutar Društva.

Izvršavanje zadataka dodijeljenih od strane rukovodstva uz racionalno korištenje resursa.
-Provođenje procedura i postupaka Javnih nabavki.

 

KOMPETENCIJE I PREDNOSTI

– Ključne kompetencije:Analitičko razmišljanje, organizaciona sposobnost, timski rad.

– Prednosti:Poznavanje engleskog jezika(nije uvjet); napredno korištenje MS Excel-a i PowerPointa.

– Prijem kandidata vrši se u skladu s pravilima i procedurama Programa zapošljavanja Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo.

– Nakon isteka ugovora, poslodavac zadržava pravo da kandidatu ponudi nastavak radnog odnosa ukoliko postoji operativna potreba, te ako kandidat tokom programa:

✔️ Ispuni sve postavljene uslove,

✔️ Dokaže stručne vještine i posvećenost poslu.

 

Prednosti programa:

– Prilika za profesionalni razvoj i sticanje iskustva.

– Mentorstvo i podrška tokom trajanja programa.

– Rad u dinamičnom i motivirajućem okruženju.

NJEGOVATELJICA – PEDIJATRIJSKA SESTRA

– svakodnevna njega i skrb za djecu jasličke dobi (1-3 godine),
– prepoznavanje razvojnih potreba i interesa djece kroz neposredni rad, poticanje, praćenje i dokumentiranje – cjelokupnog razvoja djeteta,
– planiranje, programiranje i evaluacija odgojno-obrazovnog rada
– suradnja sa roditeljima i drugim uposlenicima/icama.

ODGAJATELJ/ICA U PREDŠKOLSKOJ USTANOVI

– svakodnevna njega i skrb za djecu vrtićkih grupa (3-6 godina),
– odgoj i obrazovanje djece vrtićke dobi,
– prepoznavanje razvojnih potreba i interesa djece kroz neposredni rad, poticanje, praćenje i dokumentiranje cjelokupnog razvoja djeteta,
– planiranje, programiranje i evaluacija odgojno-obrazovnog rada,
– suradnja sa roditeljima i drugim uposlenicima/icama.

MONTER

  • Monter plino-vodovodnih instalacija
  • Radovi na mašinskim-hidro instalacijama 

MAŠINSKI INŽENJER

Potreban mašinski inžinjer u stabilnoj kompaniji sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti KGH.

 

MONTER CENTRALNOG GRIJANJA

Potreban radnik na poziciji Monter centralnog grijanja i klimatizacije

ADMINISTRATIVNI RADNIK

Firma E+E+E Energy d.o.o. koja se bavi pružanjem usluga u oblasti grijanja, klimatizacije i ventilacije, traži administrativnog radnika za rad u dimaničnom timu.

Posao uključuje različite administrativne podrške kako bi se obezbijedila efikasna operacija u svakodnevnim poslovnim aktivnostima.

 

Ključne odgovornosti:

– Prijem i raspodjela pošte, e-pošte i telefonskih poziva

– Priprema i organizacija poslovnih dokumenata (ugovori, fakture, ponude, izvještaji)

– Komunikacija sa klijentima, dobavljačima i partnerima

– Upravljanje kancelarijskom dokumentacijom i arhiviranje

– Praćenje i organizacija zaliha kancelarijskog materijala

– Koordinacija sa tehničkim timom za efikasno planiranje i realizaciju projekata

– Kreiranje izlaznih faktura firme

– Komunikacija sa poslovnim bankama

– Priprema dokumentacije za knjiženje

– Obavljanje drugih administrativnih zadataka po potrebi