MONTER CENTRALNOG GRIJANJA
Potreban radnik na poziciji Monter centralnog grijanja i klimatizacije
Potreban radnik na poziciji Monter centralnog grijanja i klimatizacije
Firma E+E+E Energy d.o.o. koja se bavi pružanjem usluga u oblasti grijanja, klimatizacije i ventilacije, traži administrativnog radnika za rad u dimaničnom timu.
Posao uključuje različite administrativne podrške kako bi se obezbijedila efikasna operacija u svakodnevnim poslovnim aktivnostima.
Ključne odgovornosti:
– Prijem i raspodjela pošte, e-pošte i telefonskih poziva
– Priprema i organizacija poslovnih dokumenata (ugovori, fakture, ponude, izvještaji)
– Komunikacija sa klijentima, dobavljačima i partnerima
– Upravljanje kancelarijskom dokumentacijom i arhiviranje
– Praćenje i organizacija zaliha kancelarijskog materijala
– Koordinacija sa tehničkim timom za efikasno planiranje i realizaciju projekata
– Kreiranje izlaznih faktura firme
– Komunikacija sa poslovnim bankama
– Priprema dokumentacije za knjiženje
– Obavljanje drugih administrativnih zadataka po potrebi
CNC Operater u proizvodnji
Potreban radnik u proizvodnji pločastog namještaja.
Rad u proizvodnji pločastog namještaja na mašinama za proizvodnju namještaja (CNC raskrajač, CNC obradni centar, kantarica i sl.) Iskustvo poželjno ali nije neophodno. Mogućnost usavršavanja znanja i napredovanja u oblasti proizvodnje namještaja. Rad u iskusnom timu na vrhunskim strojevima.
Potreban radnik u proizvodnji pločastog namještaja.
Rad u proizvodnji pločastog namještaja na mašinama za proizvodnju namještaja (CNC raskrajač, CNC obradni centar, kantarica i sl.) Iskustvo poželjno ali nije neophodno. Mogućnost usavršavanja znanja i napredovanja u oblasti proizvodnje namještaja. Rad u iskusnom timu na vrhunskim strojevima.
Utovar/istovar, transport, slaganje dokumentacije u registratore i kutije maksimalne težine do 10kg.
Početni angažman je po ugovoru o djelu na određeno vrijeme uz mogućnost, u slučaju
izuzetnih rezultata, dugoročnijeg ili stalnog zaposlenje po ugovoru o radu.
Prevoz do mjesta rada je obezbjeđen iz Sarajeva, u dogovoru sa poslodavcem.
Radno vrijeme od 08:30-16:00 svaki radni dan
Radi se u stabilnoj firmi, prevoz putnika unutar Sarajeva. Briga o vozilu, koordinacija sa ostalim uposlenicima, tačnost i preciznost u izvršavanju posla.
NEPOSREDNI ODGOJNO-OBRAZOVNI RAD
Posluživanje hrane i pića gostima restorana,
Priprema i posluživanje različitih, toplih i hladnih, napitaka,
Savjetovanje i davanje informacija gostima o jelovniku,
Upravljanje narudžbama i naplatom računa,
Održavanje urednosti i čistoće u šanku i objektu, te
Poštivanje svih higijenskih standarda i procedura sigurnosti hrane.
Referent finansija I finansijske administracije radi na poslovina robnog knjigovodstva I u saradnji s knjigovodstvenom agencijom priprema dokumentaciju za knjiženje (obrada ulaznih i izlaznih faktura, digitalna obrada ulaznih i izlaznih faktura, izrada izlaznih faktura, finansijska sravnjenja kartica-kompenzacije i sl.)
Obavlja sljedeće poslove:
Kompletiranje i pohranjivanje dokumenata, upravljanje organizacijskom arhivom;
Knjiženje ulaza/izlaz robe i priprema potrebne dokumentacije za isporuku;
Vodjenje evidencije i praćenje stanja opreme koja se nalazi u skladištu kompanije;
Upravljanje pozivima, poštom, gostima; generalna podrška i briga o uredu;
Koordinacija nabave svih potrebnih materijala i opreme za rad ureda;
Blagajničko poslovanje;
Aktivna saradnja sa klijentima kompanije, poreznom upravom, bankama i drugim relevantnim institucijama
Rezervacija smještaja, putnih karti, avionskih karti i slični poslovi;
Drugi administrativni poslovi povezani s finansijskim poslovanjem;
Priprema ponuda za prodaju proizvoda i usluga u koordinaciji sa drugim odjelima;
Drugi poslovi i zadaci po nalogu nadređenog;
Pakovanje i priprema polugotovih i gotovih prerađevina od mesa
Analiza tržišta, predviđanje trendova, optimizaciju poslovnih procesa • Analizu podataka, performanse kampanja • Automatizacija i segmentacija podataka, koristenje AI tools • Pomaže klijentima da razumiju podatke i njihovu važnost za poslovne odluke • Saradnja s timovima u medijskoj agenciji
Rad u dinamičnom okruženju sa internacionalnim i lokalnim klijentima • Stalno zaposlenje (uz obavezan probni rad) • Stimulativna primanja uz visoko vrednovanje zalaganja i inicijative • Priliku za edukaciju kroz internacionalnu mrežu i kontinuiran profesionalan razvoj • Učešće na regionalnim konferencijama i festivalima
Razvijanje i implementacija strategija za digitalne medije u okviru influencer marketing kampanja • Identifikacija ciljne publike, analiza tržišta i konkurencije kako bi se osigurala efikasna distribucija sadržaja • Praćenje i analiza trendova u industriji influencera i digitalnog marketinga. • Odabir odgovarajućih influencera koji se poklapaju sa brendom i ciljevima kampanje • Pregovaranje o uslovima saradnje, honorarima i formatu sadržaja • Izgradnja dugoročnih odnosa sa influencerima • Upravljanje svim aspektima digitalnih kampanja uključujući budžet, kreativni sadržaj i raspored • Koordinacija sa influencerima, kreativnim timovima i klijentima • Osiguranje usklađenosti kampanje sa brend smjernicama i zakonodavstvom • Praćenje KPI-jeva i evaluacija uspešnosti influenser kampanja • Analiza podataka i izrada izveštaja o učinkovitosti influencera i digitalnih kanala • Prilagođavanje strategije u realnom vremenu kako bi se optimizovali rezultati • Saradnja sa eksternim kreativnim, PR i produkcijskim timovima kako bi se obezbijedila visoka kvalitet sadržaja • Održavanje redovne komunikacije sa klijentima i izveštavanje o napretku kampanja • Razvijanje budžeta za kampanje i optimizacija troškova • Izrada redovnih izvještaja o utrošenim sredstvima i povratu investicija (ROI). • Brzo i efikasno rješavanje problema u kampanjama, uključujući promjene u sadržaju ili pristupu