FIZIOTERAPEUT
- elektroterapija, termoterapija, masaže, individualne vježbe
Rukovodilac tehničke službe
– Evidentiranje i kontrola knjigovodstvene dokumentacione podloge,
– Vođenje analitičkih evidencija materijalne i nematerijalne imovine,
– Izrada pregleda obavljenih popisa dugotrajne i kratkotrajne imovine,
– Priprema dokumentaciju za popis i sudjeluje u popisu,
– Vođenje analitičkih evidencija kredita po kreditorima,
– Usaglašavanje stanja glavne knjige s finansijskom operativom,
– Vođenje analitičkih evidencija kupaca i dobavljača,
– Izrada obračuna amortizacije za sredstva,
– Obračun i evidentiranje kursnih razlika,
– Izrada analitičke evidencije investicija u toku,
– Praćenje i primjena zakonskih propisa iz domena poslova koje obavlja,
– Učešće u realizaciji aktivnosti koje su definisane u dokumentima integriranog sistema upravljanja,
– Učešće u obračunu plaća uposlenika Društva,
– Sarađuje sa ostalim odjelima Društva,
– Prati i primjenjuje zakonske propise iz domena poslova koje obavlja
– Obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca.
OPIS POSLOVA:
– Vodi poslove i odgovoran je za organizaciju, koordinaciju i kontrolu računovodstvenih poslova,
– Predlaže procedure i uputstva za obavljanje poslova,
– Vodi planiranje, razvoj i implementaciju finansijskog izvještavanja i kontrolu pojedinačnih procesa,
– Postavlja, predlaže i implementira djelotvorna i uspješna pravila i procedure za računovodstvo i identifikaciju potrebnih resursa,
– Održava veze i obavlja koordinaciju rada s revizorom, procjeniteljem, aktuarom, bankama, poreznom upravom i drugim državnim institucijama ( UIO, AFIP, APFBiH, FMERI) i dr.
– Odgovara za učinkovito i tačno provođenje svih promjena u računovodstvenom procesu,
– Utvrđuje i predlaže računovodstvenu politiku u skladu sa MSFI i MRS,
– Pruža stručnu i savjetodavnu podršku pri izradi obračuna,
– Koordinira rad sa organizacionim jedinicama,
– Učestvuje u izradi polugodišnjeg i godišnjeg izvještaja o poslovanju društva i konsolidovanog izvještaja;
– Kontinuirano izvještava Upravu Društva o najznačajnijim pokazateljima poslovanja, snosi odgovornost za izradu izvještaja i analiza poslovanja na zahtjev i po metodologiji domaćih i međunarodnih finansijskih institucija, fondova, investitora, vlada i dr.
– Prati i kontroliše finansijske i druge rizike Društva i poduzima potrebne radnje u svrhu smanjenja rizika kroz primjenu finansijskog upravljanja i kontrole,
– Obezbjeđuje da se računovodstveni poslovi obavljaju u skladu sa zahtjevima Uprave Društva,
– Sarađuje sa ostalim odjelima Društva,
– Prati i primjenjuje zakonske propise iz domena poslova koje obavlja
– Obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca.
1. Elektromonter (IV-SS/III-KV) u Službi za planiranje i održavanje mjernih mjesta
Prodavač računarske opreme, tehnike i malih kućanskih aparata.
Usluživanje i razgovor sa kupcima u prodavnici i online (potrebna izražena komunikativnost),
Briga o zadovoljstvu kupca / stavljate kupca na prvo mjesto
Praćenje tržišta i predlaganje novih proizvoda/asortimana
Spremnost na predani rad i učenje asortimana ,
Poznavanje rada na računaru (MS Office, Internet..),
Sklonost timskom radu,odlične vještine pregovaranja, predanost poslu, fleksibilnost i samoincijativnost
Kreiranje prodajnih rješenja prema zahtjevima i potrebama kupaca
Pomoć u pripremanju jela prema standardima rada i procedurama rada kuhinje.
Pridržavanje propisa za skladištenje namirnica i održavanje higijenskih standarda.
Usluživanje jela na liniji kao i nadopunjavanje.
Briga o čistoći radnog prostora i radne opreme.
Ostali zadaci po nalogu šefa kuhinje.
Pripremanje toplih i hladnih jela, što podrazumjeva pripremu namirnica, te skladištenje i čuvanje istih. Voditi računa da se jelo pripremi što kvalitetnije i brže. Kvalitetna organizacija osoblja u kuhinji. Vođenje brige o higijeni i čistoći kuhinje.
Od Vas očekujemo:
* Kreiranje kalkulacija i primki
* Kreiranje otpremnica, međuskladišnica, povrata i reversa
* Kontakt sa kupcima i prijem narudžbi
* Izdavanje predračuna i računa
* Kontrola povrata i ispravnosti ovjere dokumenata koji prate robu pri isporuci/povratu
* Vođenje blagajne
* Praćenje IOS-a
* Kontrola stanja skladišta
* Redovni i kontrolni inventurni popisi robe
*Kreiranje i dostava izvještaja
Potrebna tri radnika na poslovima obrade i arhiviranja podataka u Blažuju. Angažman po ugovoru o djelu na period od 3 mjeseca.
CV/biografiju dostaviti na info@cloudit.ba
– Spremanje i čišćenje gostinjskih soba i prostorija hotela
– Briga o urednosti, čistoći i higijeni hotela u skladu sa utvrđenim pravilima i standardima
– Profesionalan odnos prema gostima
– Biga oko posteljine, peškira, stolnjaka i ostalih neophodnih stvari
– Ostali pomoćni poslovi pospremanja i čišćenja
Odgojno obrazovni rad u odgojnoj grupi.