FARMACEUTSKI TEHNIČAR
- Rad u apoteci, izdavanje lijekova
-organizuje i izvodi obrazovno-vaspitni rad i radi na njegovom unapređivanju;
-pripremanje za nastavu, koja obuhvata istovremenu sadržinsku i metodičku pripremu i pripremu didaktičkih pomagala ;
-planiranje i programiranje rada;
-rad u stručnim organima Škole;
-rad u komisijama stručnih organa i organa upravljanja Škole;
-obavljanje poslova odjeljenskog starješine;
-priprema izvještaje o svom radu i odjeljenju u kome je odjeljenski starješina;
-primjenjuje savremene metode i oblike rada, opremu i nastavna sredstva;
-saradnja sa roditeljima učenika kao nastavnik ili odjeljenski starješina;
-organizovano stručno obrazovanje i usavršavanje;
-mentorstvo pripravnicima i studentima;
-uređenje kabineta, zbirki, školskih radionica, vježbaonica i sl.;
-organizovanje kulturnih, sportskih i humanitarnih akcija u kojima učestvuju učenici;
-priprema i vođenje ekskurzija, izleta i takmičenja;
-vođenje pedagoške dokumentacije;
-dežurstvo u Školi;
-časovi dopunske, odnosno dodatne nastave;
-rad po programu u produženom boravku;
-časovi i drugi oblici individualne i grupne pomoći učenicima;
-razvija interesovanje učenika za dalje obrazovanje;
-priprema, pregleda i ocjenjuje zadatke i vježbe;
-priprema teme, teze i literaturu za domaće zadatke i pregleda ih;
-održava popravne i razredne ispite;
-obavlja i druge poslove određene Pravilima i godišnjim planom rada Škole.
Odgovara
Direktoru i Izvršnom direktoru škole
EDUKACIJA, ZNANJE, VJEŠTINE I SPOSOBNOSTI
Edukacija
Diploma Prirodno-matematičkog fakulteta, Odsjek za biologiju
Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi moraju posjedovati potrebne kvalifikacije, koje su
propisane Zakonom i Pravilnicima koji su na snazi u Kantonu Sarajevo, Bosna i
Hercegovina.
Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi bi, po pravilu, svoja znanja, vještine i stavove koje
zahtjeva njihovo zvanje, trebali steći po završetku oficijelnog studijskog programa za
nastavnike u osnovnim školama u Bosni i Hercegovini.
Znanje
Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi moraju imati stručno znanje iz slijedećih područja:
Nastavni plan i program za osnovne škole koji je na snazi u Kantonu Sarajevo (za
razrednu i predmetnu nastavu);
Zdravlje i sigurnost djece i mladih;
Sve bitne zakone, politiku i procedure koji su na snazi u Kantonu Sarajevo, Bosna
i Hercegovina;
Engleski i bosanski jezik.
Vještine
Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi moraju pokazivati slijedeće vještine:
Sposobnost procjenjivanja djece kroz pravilne opservacije, kao i korištenje ovih
opservacija u planiranju sadržaja i pružanju podrške učenju;
Sposobnost strpljivog slušanja, bez predrasuda i empatično;
Sposobnost pozitivne i efektivne komunikacije;
Sposobnost analize i rješavanja problema;
Sposobnost izgradnje i vođenja manjih timova;
Sposobnost procjene rizika i donošenje izazovnih odluka;
Sposobnost upravljanja stresom i vremenom.
Lična obilježja
Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi moraju također pokazivati slijedeća lična obilježja:
Biti pun poštovanja;
Posjedovati svjesnost i osjetljivost za različite kulture;
Biti fleksibilan;
Pokazivati radnu etiku;
Biti dosljedan i pravedan;
Biti pun suosjećanja i razumijevanja;
Biti sposoban izgraditi poštovanje, istovremeno obezbjeđujući sigurnu i zaštićenu
okollinu;
Biti kreativan i preuzimati inicijativu;
Biti kritičan i razmišljati kreativno;
Biti timski igrač.
ODGOVORNOSTI
Učitelji/nastavnici u osnovnoj školi poučavaju sva nastavna područja u nižim razredima, odnosno jedan ili više predmeta u višim razredima osnovne škole.
Planiraju, pripremaju i prezentiraju lekcije koje zadovoljavaju potrebe cijelog spektra sposobnosti unutar jednog razreda;
Motiviraju učenike, potpuno poznavajući individualne potrebe i profile učenja;
Podstiču i podržavaju pozitivno ponašanje;
Pripremaju i obilježavaju rad kako bi olakšali pozitivan razvoj učenika;
Prate zahtjeve za procjenom i evidencijom napretka učenika;
Obezbjeđuju povratnu informaciju o napretku učenika roditeljima i starateljima na roditeljskim sastancima i drugim bitnim prigodama;
Rade s drugima na planiranju i koordiniranju poslova;
U toku su sa svim promjenama i razvojem strukture Nastavnog plana i programa;
Odgovaraju državnim administrativnim zahtjevima, kao što je redovno vođenje pedagoške dokumentacije;
Organiziraju i učestvuju u školskim priredbama, izletima i aktivnostima;
Surađuju sa kolegama i fleksibilni su u radu;
Surađuju s roditeljima i svim relevantnim organima u školi kako bi povećali kvalitet i produktivnost.
Radn na terenu (higijensko održavanje – čišćenje portala i mašinsko pranje podnih površina)
Obilazak poslovnih klijenata po planu i programu
Raspodjela potrošnog materijala za čišćenje
rad u apoteci
rad u apoteci